**(دوست من سلام)**
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 16:50 :: نويسنده : سعید
 
 قرآن كریم گناه را «رین» می‌داند، غبار و چرك می‌داند؛می‌فرماید:هر گناهی كه یك انسان تبهكار می‌كند چركی است بر قلب او:﴿كَلَّا بَلْ رَانَ عَلَی قُلُوبِهِم مَّا كَانُوا یَكْسِبُونَ﴾ . چیزی كه این «رین» را شست‌و‌شو می‌كند نماز است؛ نماز این گرد و غبار را شست‌و‌شو می‌كند....«و تطلقها اطلاق الرّبق و شبّه‌ها رسول‌الله (ص) بالحمّة»؛ «حمّه» یعنی چشمه، تكون علی باب الرّجل»؛ نماز مثل چشمه‌ای است در خانهٴ انسان، «فهو یغتسل منها فی الیوم و اللّیله خمس مرّات»؛ انسان نمازگزار، مثل آن است كه شبانه‌روز پنج بار در این چشمهٴ اختصاصی منزلش غَسل و غُسل داشته باشد، «فما عسی أن یبقی علیه من الدرن» ؛ «دَرَن» همان «رین» است؛ «درن» یعنی چرك، یعنی غبار. پس اگر قرآن، گناه را چرك و «رین» می‌داند كه می‌فرماید: ﴿كَلَّا بَلْ رَانَ عَلَی قُلُوبِهِم مَّا كَانُوا یَكْسِبُونَ﴾ ، چیزی كه این چرك و غبار را شست‌و‌شو می‌كند نماز است. نماز چشمه است و انسانِ نمازگزار آلوده نخواهد بود. نماز ذكر دائم الهی  و اقامه صلات «ذكرالله» است،﴿اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْراً كَثِیراً﴾ امام صادق(ع) فرمود: «إنّ العبد إذا صلّی الصّلاة فی وقتها و حٰافَظَ علیها ارتفعت بیضاء نقیّة»، این همان تمثّل اعمال است و تجسم اعمال؛ اگر كسی نماز را در وقت خواند و محافظش بود و  اركان و شرایطش را انجام داد، این نماز بالا می‌رود به عنوان یك امرِ روشن طاهر؛ «ارتفعت بیضاء نقیّة تقول حفظتنی حفظك الله»؛ نماز به نمازگزار می‌گوید: تو مرا حفظ كردی، خدا حفظت كند، «و إذا لم یصلّها لوقتها ولم یحافظ علیها ارتفعت سوداء مظلمة تقول ضیّعتنی ضیّعك الله»   
[ یکشنبه پنجم خرداد 1392 ] [ 11:12 ] [ مریم صفائی ]
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : سعید

شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروی دریایی سپاه پاسداران ساعتی قبل از شکار یک فروند پهپاد جاسوس آمریکایی خبر داد. بنا بر این گزارش یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شده است.

 
www.fun.downloadaneh.com | شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط ایران

«دریادار علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه این پهپاد از نوع اسکن ایگل (Scan Eagle) بوده است، گفت: این گونه پرنده‌ها معمولا از روی ناوهای بزرگ به پرواز در می‌آیند.

 

حالا این خبر آن هم در سالگرد به دام افتادن پهپاد آمریکایی RQ170، به تیتر یک رسانه‌های دنیا بدل شده است.

خبرگزاری رویترز در خبری فوری شکار پهپاد آمریکایی را پوشش داد. این خبرگزاری به نقل از رسانه‌های ایرانی نوشت که این پهپاد در حال جمع‌آوری اطلاعات از آب‌های خلیج فارس بوده است. این خبرگزاری همچنین به رویارویی ماه گذشته جنگنده‌های نیروی هوایی ایران با یک پهپاد آمریکایی نیز اشاره کرده و نوشت ایران اعلام کرد آن پهپاد قصد ورود به آسمان ایران را داشته است.

شبکه بی‌بی‌سی نیز این خبر را به صورت فوری پوشش داد و نوشت پهپاد آمریکایی بر فراز آب‌های خلیج فارس شکار شده است. به نوشته پایگاه اینترنتی این شبکه، مقامات آمریکایی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس دیگر خبرگزاری است که به انتشار این خبر پرداخت. این خبرگزاری نوشته است که مقامات ایرانی هنوز جزئیات محل و زمان این رخداد را اعلام نکرده‌اند. آسوشیتدپرس به شکار پهپاد RQ170 در سال گذشته نیز اشاره کرده و نوشت ایران مدعی شده است که اطلاعات پهپاد RQ170 را که از پهپادهای فوق سری آمریکا است، بازیابی کرده‌اند.

شبکه سی‌بی‌اس آمریکا نیز خبر شکار پهپاد آمریکایی را منتشر کرده و نوشته است ایران می‌گوید یک پهپاد آمریکایی را شکار کرده‌ است.

خبرگزاری فرانسه و شبکه خبری فرانس ۲۴ هم با انتشار این خبر به نقل از رسانه‌های ایرانی، نوشته‌اند که سپاه ایران هنوز جزئیات این خبر را منتشر نکرده است.

روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف خبر شکار این پهپاد را منتشر کرده و نوشته است هنوز گفته نشده است که این پهپاد چطور شکار شده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» هم این خبر را با این تیتر منتشر کرد: ایران می‌گوید یک پهپاد آمریکایی دیگر را نیز شکار کرده است.

«هاآرتص» دیگر روزنامه صهیونیستی بود که خبر شکار پهپاد را به صورت فوری منتشر کرد و نوشت ایران مدعی شکار یک پهپاد آمریکایی است.

شبکه صدای آمریکا نیز این خبر و اظهارات سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه را منتشر کرده و به درگیری ماه گذشته جنگنده‌های ایرانی با یک پهپاد آمریکایی اشاره کرده است.

شبکه اسکای‌نیوز و شبکه راشاتودی هم این خبر را فوری منتشر کردند و اعلام کردند ایران گفته است این پهپاد را زمانی شکار کرده که در حال جمع‌آوری اطلاعات در آب‌های خلیج فارس بوده است. راشاتودی در پایگاه اینترنتی خود نوشته است که آمریکا در دو ماه گذشته تعداد پهپادهای خود را بر فراز آب‌های خلیج فارس افزایش داده است.

روزنامه مصری المصریه الیوم، روزنامه الحیات هم از جمله روزنامه‌های عربی زبانی هستند که به انتشار این خبر پرداختند.

شبکه العربیه و شبکه الجزیره نیز بلافاصله پس از انتشار این خبر، آن را پوشش داده و اعلام کردند ایران اعلام کرده یک پهپاد آمریکایی را شکار کرده است.

شبکه المنار لبنان نیز به پوشش وسیع این خبر پرداخت و دقایقی نیز به صورت زنده تصاویری از این پهپاد پخش کرد.

پایگاه‌های اینترنتی «پاکستان دیفنس» و پایگاه «سوئیس‌ اینفو» هم خبر شکار پهپاد آمریکایی را در اخبار فوری خود منتشر کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» با انتشار این خبر، به سابقه این اقدام نیز اشاره کرده و نوشته است ایران سال گذشته نیز یک پهپاد RQ170 آمریکا را شکار کرد و بعدها تصاویر آن را پخش کرد. ایران در آن زمان اعلام کرد که کنترل پهپاد را به دست گرفته و آن را در خاگ خود بر زمین نشانده است. ایران اعلام کرده بود که این پهپاد را مهندسی معکوس می‌کند و نمونه‌های آن را به تولید انبوه می‌رساند.

 

منبع : فارس

چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام...

مطلب ارسالي خواهر بزرگوارمون فاطمه

پدر روزنامه می خواند .اما پسر كوچكش مدام مزاحمش می شد.حوصله ی پدر سر رفت و صفحه ای از روزنامه را-كه نقشه ی جهان را نمایش می داد- جدا و قطعه قطعه كرد و به پسرش داد.

-"بیا ! كاری برایت دارم . یك نقشه ی دنیا به تو می دهم .ببینم می توانی آن را دقیقا همان طور كه هست بچینی ؟

و دوباره سراغ روزنامه اش رفت.می دانست پسرش تمام روز گرفتار این كار است.اما یك ربع ساعت بعد پسرك با نقشه ی كامل برگشت.
پدر با تعجب پرسید:"مادرت به تو جغرافی یاد داده؟"

پسرجواب داد:"جغرافی دیگر چیست؟"

پدر پرسید:"پس چگونه توانستی این نقشه ی دنیا را بچینی؟"

پسر گفت:" اتفاقا پشت همین صفحه تصویری از یك آدم بود. وقتی توانستم آن آدم را دوباره بسازم دنیا را هم دوباره ساختم...!"

چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 1:46 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام...

امروز مطلبی رو که خواهر خوبم فاطمه خانوم فرستادن برات گذاشتم.

امیدوارم بپسندی...

سالها پیش مرد فروشنده ای که از شهر بیرون رفته بود،
پس از بازگشت متوجه شد که در غیاب او خانه و فروشگاهش آتش گرفته و سوخته و بدین ترتیب تمام دارایی خود را از دست داده بود.
اما او چه کرد؟ لبخند زد و چشمانش را به سوی آسمان گرفت و گفت:
خدایا می خواهی که اکنون چه کنم؟
روز بعد لوحی را بر ویرانه های خانه و فروشگاهش آویخت که روی آن نوشته بود:
فروشگاهم سوخت، خانه ام سوخت، کالایم سوخت، اما ایمانم نسوخته است،
فردا شروع به کار خواهم کرد..                 

یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:"شيطان,فريب,سعي,قرآن,اغما,غش,تجزيه", :: 14:46 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام...

امروز يه مطلب جالي از يكي از وبلاگهاي همسايه (ارزو كودك ايران) برات پيدا كردم و گزاشتم...

آيا ميدانيد كه اگر شما در حال حمل قرآن باشيد،

شيطان دچار درد شديد در سر مي شود

و باز كردن قرآن شيطان را تجزيه مي كند

و با خواندن قرآن به حالت غش فرو ميرود

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش مي شود

و آيا ميدانيد كه...

هنگامي كه ميخواهيد اين پيغام را به ديگران ارسال كنيد

شيطان سعي خواهد كرد تا شما را منصرف كند...

فريب شيطان را نخوريد!!!


 

سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 16:46 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام...

عجب روزگاریه...

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 1:59 :: نويسنده : سعید

دوست من سلام این مطلب جالب رو  که از بیست و سی برات گرفتم بخون ببین چطوره...؟

امروز می خواهیم چند تا فیلتر شکن برای شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلترشکنی بکنند بین انسان و خدایش فیلتر درست می کنند.

وبگردي 20:30،از این فیلتر شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان فیلترهایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم فیلتر شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ فیلتری نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن فیلترهایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند ... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44

2- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.

3- ولایت: این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد

 

 

 

سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 8:31 :: نويسنده : سعید
دوست من سلام:
امیدوارم که حالت خوب باشه
از روی دوستی و رفاقت میخوام یه حرفایی بهت بزنم که تا حالا به هیچکدوم از دوستام نگفتم ، اما میخوام به تو بگم ، چون تو بهترین دوستمی.
البته حرفای تو رو هم میشنوم و نظرمو درباره حرفات میگم .
امیدوارم حرفامون به درد هم بخوره ...

(تا حرف دوم خداحافظت باشه)

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 82787
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

..................اوقات شرعي
.................. ***** *** صدایاب